Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές στις κάτωθι περιπτώσεις:
Σε αυτή την περίπτωση, αμέσως μετά από την παραλαβή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία για να αναφέρετε το πρόβλημα και να δρομολογηθεί η επιστροφή και αντικατάσταση του. Το κόστος επιβαρύνει την εταιρεία.
Επιστροφές γίνονται εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν φθορές και αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας.
Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Εφόσον το προϊόν και η συσκευασία του είναι στην αρχική του κατάσταση θα αντικαθίσταται με καινούργιο. Αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα θα γινεται επιστροφή των χρημάτων. Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη και το κόστος αντικατάστασης επιβαρύνει την εταιρεία.
Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο προμηθευτήκατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς, τότε θα πρέπει να μας στείλετε συμπληρωμένη τη φόρμα που ακολουθεί, λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω σημεία: